Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Železnice do Slap II.

Doplnění článku Železnice do Slap? o historickou mapu trasy, i se zakresleným nádražím u Přestavlk. 

Trať měla odbočovat ze stanice Davle, náspem překonat zahrady sázavské a mostem 28 m dlouhým překonat Sázavu k Sekance, kterou měla protnout tunelem 55 m dlouhým. Další tunel 12 m dlouhý měla trať překonat u hostince Mandát a přes Šlemín se dostat na Brunšov, kde měla být vystavěna stanice 260 m dlouhá. Vltava zde měla být překročena mostem a kolem štěchovického kostela se dostat na Dolní Buk. Pod vrchy Kolna a Červená Hora byl vyprojektován tunel 1200 m dlouhý, vyúsťující u statku Záhoří u Slap. Trať měla být zakončena v obci Přestavlky, kde byla vyprojektována 260 m dlouhá koncová stanice.  

Mapu poskytl V. Pavelčík

Webkamera

Vzduch voda

Poslední komentáře

  • Teplota vody Slapské přehrady

    Dobrý den, v současné době jsou obě čidla v provozu a funkční. Co se týče prezentace dat, já ve svém ...

    Číst dále...

     
  • Lodní zdvihadlo Slapy - vizualizace

    :-) jestli se tohle podaří dostat do konce a dát do provozu ,tak to bude víc než paráda.

    Číst dále...

     
  • Teplota vody Slapské přehrady

    ;-) v současné době je tedy teplomněr funkční nebo ne???díky za info JOSEF

    Číst dále...

Poslední inzeráty